Tuesday, December 20, 2016

غمِ جاں سے وابستہ

 رنجشوں کے ہجوم سے نکل کر دیکھ اپنے روبرو
تو الفت کے سرہانے پڑی اک خواہش کا امین ہے

تیری پاکیزگی کی قسم کھانےکو تیار ہے وقت اب بھی
جو چلا گیااسےیاد کر اور پھر بھول جا اک خواب کی طرح

وقتِ رخصت مجھ سے لپٹ کے رویا تھا وہ اِس طرح
کہ حرجائی بھی میں ہوں منافق اور بےوفا بھی میں

میری آوراگی کچھ تو تیری شہرت کا بھی سبب بنےگی
تُو کس کس سےچھپائےگا دیوانہ ہے اک، صرف تیرےنام کا

عہدِ وفا کا تقاصہ ہے کے خاموش رہوں میں بھی
اک دل کے ٹوٹنے کی فقط بات نہیں ہے یہ صرف

مجھ سے مانگا ہے وفاؤں کا حساب تم نے آج پھر
دل کی دھڑکنوں سے پوچھ لو ان کی زباں کیا ہے

میرے خواب و خیال میں بسے ہو تم اس قدر سچائی سے
اب حقیقت اک مسلسل فریب محسوس ہوتی ہے گویا مجھے

میری امیدوں کا اک کارواں رواں ہے تیری جستجو میں
بھٹک جاتا ہوں میں اکثرستاروں کی راہ شناسائی میں اےہمدم

وابستہ ہے میرا عشق تیرے نام کیساتھ اس قدر جانِ جاں
میں خود سے بھی فریب کروں اگر تو یقیں نہیں آتا مجھے

کل کی خبر کس نے رکھی ہے آج تک اِس جنوں میں
اک تیرے نام کا سہارا لیئےزندگی کو جئیے جارہا ہوں

غمِ الفت نہ سہی اور بھی غمِ جاں ہیں ہمیں نبھانے کو
اک مسکراہٹ ہے تمہارے نام سے وابستہ سو بدنام ہیں 

میرے وجود کا ایک مکمل حصہ تم بھی تو ہو میری جاں
میں خود کو جھٹلاؤں اور بھول جاؤں اب یہی مناسب ہے

No comments:

Post a Comment