Saturday, June 18, 2016

میں دستک دے رہا ہوں

میں دستک دے رہا ہوں
اپنے اندر کے وجود سے
تمھاری زندگی میں آنے کی طلب میں 
میں دستک دے رہا ہوں
اپنے اکیلے پن سے گھبرا کر
اپنی تنھائی سے موُں موڑ کر
تمھارے آستانے پہ
میں دستک دے رہا ہوں
اِس موڑ پہ، اس وقت میں
گمشدہ سا میں
اپنی ہی تلاش میں
میں دستک دے رہا ہوں
گبھرا کے
سب سے آنکھ بچا کے
دھک دھک کرتے
دل کی دھڑکن سے
میں دستک دے رہا ہوں
یہ خاموشیاں اور تمھارےنام کی
سرگوشیاں
اک، اک لمہے کو 
گنتے، گنتے
ڈرتے، ڈرتے
میں دستک دے رہا ہوں
اپنے خوابوں کے ٹوٹنے سے پہلے
اس نیند سے جاگنے سے پہلے
اس صبح سے پہلے
تمھارے در پہ
میں دستک دے رہا ہوں
کون ہو تم اور کون ہوں میں
اس زمانے میں 
اس ویرانے میں
نئ اداسیوں، نئ تنہائیوں
کے گوش گر
نہ تم رہے ہو، نہ میں
بس اک امیدِ چہاء لئے
میں دستک دے رہا ہوں
خالی ہاتھ، بے نم آنکھ
نا مراد دل، ساکت ہونٹ
اور اک خالی دامن کے ساتھ
خرابِ جاں کے لیئے 
ایک دفعہ پھر
میں دستک دے رہا ہوں



No comments:

Post a Comment