Thursday, July 21, 2016

رخست

وقتِ رخست مجھ سے لپٹ کے رویا بہت تھا وہ
وہ شخص مجھے تھام کر سنبھلنے کا کہہ گیا
****
آنکھوں میں اس کے ملال ہر گز نہ تھا
چند آنسو تھمے تھے جو جھلکتےنہ تھے
****
میں خاموشی سےمسلسل اسے دیکھتا رہا ہوں
وہ مجھ سے مخاطب رہا پر ہمکلام نہ ہوا کبھی  
****
اس سے کہنے کو میرے پاس بہت کچھ آج بھی ہے
میں کہتا تو وہ سنتا، ہنستااور پھر روٹھ بھی جاتا 
****
شکایتوں کا ایک انبار میرے پاس بھی ہے
کچھ کہوں تو کُھو دوں اپنا بھرم پھر سے
****
جب  سے تیرے میرے راستے الگ ہوئے ہیں
نہ تجھے تیرا پتہ ہے نہ مجھے اپنی خبر ہے
****
نا معلوم منزلوں کی جانب اس سفر میں آج پھر
اُس سہارے کی تلاش ہےاور چندآنسوؤں کا حساب 
****
تم سے وابستہ ہر شام لوٹ آتی ہے اکثر
میں اکثر اس ہجوم میں تنہا نہیں رہتا پھر
****
تم سے اب کیا پردہ داری
دنیا سے وہی جھگڑا چل رہا ہے
اک وہی سوچ ہماری ہے 
اک وہی شکست جاری ہے
****
وہ میرے خواب کا حصہ تو کب سے تھا ہی
اب میری تدبیر میں بھی اس کا ذکر ملتا ہے
****
مرے جنوں کی کہانی ہوئ پرانی
سنا ہےاب دیوانوں کا راج چلتا ہے
****
تیرے کہنے کو میں بھول چکا سارے غم
اب یہ عَلم میں نہیں کوئ اور اٹھائے گا
****



No comments:

Post a Comment